fredag 19 mars 2010

Tomtar och snödroppar


Hej på er, känner ni att våren står inför dörren?

Hemma hos oss har vi läskiga takras så jag tror att huset ska gå sönder.
Idag är jag hemma med Selma som är sjuk, medans hon sitter och tittar på Polarexpressen för 50458253682246 gången så passar jag på att skriva ett inlägg. Trodde aldrig att jag skulle säga eller skriva det, för jag är julgalen, men snälla söta Selma LÄGG NER tomtefilmen för guds skull.. Det är vår nu min älskade troll unge!
Har nedräkning till påsklovet, har nog aldrig längtat så till ett lov som nu! Det är tungt i skolan högt tempo med 1-2 prov i veckan.. Längtar till våren då man kan ta härliga långpromenader. Åh höll på att glömma, jag har tvingat min kära klasskompis att gå till skolan 2 dagar i veckan. Det är ca 8km till skolan så det borde ge lite resultat på flåset.


Ha en trevlig helg!!


Ha det gott
kram Lotta

1 kommentar: