måndag 29 mars 2010




Det är snart påsklov, tack och lov, haha. Jag riktigt känner hur det närmar sig, skulle kunna gå lite fortare tycker jag i och för sig! Nu har alla barn haft sin släng av halsfluss för det här året, hoppas jag. Är bara min tur kvar?! Jo, jag har inte fått slippa någon flussa. Jag är hemma i dag med halsfluss. Ligger däckad i soffan och knaprar Kåvepenin piller.
Är det inte ovanlig många som är sjuka i år eller har jag bara inbillat mig det?

Idag bjuder jag på lite bilder från vårt vardagsrum, det är inte ofta det är så städat som det ser ut på bild, haha, man får passa på att föreviga det!

Ha en glad påsk!!

Ha det gott
kram Lotta




1 kommentar:

  1. Fint ni har det!

    Jorå, det gick bra för mor och far. Dom är hemma igen nu. Söt du är som frågar.

    GLAD PÅSK!

    SvaraRadera