onsdag 24 mars 2010

Sex and the city 2


Hej på er!

Ja, jag erkänner. Jag tycker om Sex and the city:)
Är så kul att titta på kläder som man aldrig i hela sitt liv kommer att ha råd att köpa, haha, men fina är dom, kläderna alltså.. Har kikat på lite bilder från filmen på deras hemsida och hittade klänningen med ett stort K. Är så enkel men ändå så fin!! Rosa långklänning, ni ser den på Carrie ovanför texten. Klicka på bilden om ni vill att den ska bli större;)
I förra veckan tvingade jag min kära svägerska att vi ska den 28/5 gå på bio för att se filmen. Ska jag vara riktigt ärlig så tror jag inte att hon lider av det, att jag tvingade henne att gå på bio dvs..

Idag är jag åter hemma med sjuka barn, när ska det ta slut?? Selma och Oskar har halsfluss.
Jaja, solen lyser ju och pippisarna kvittar så ljuvligt bara det i sig är ju toppen eller hur?


Ha det gott
kram Lotta


2 kommentarer:

  1. Inte lider jag av det inte. Tvärtom kära du! Ser verkligen fram emot vår biodejt :o). Det är tur att det är någon som drar i mig lite så jag kommer ut ur min skrubb...

    PUSS Å KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja, jag gillar oxå SATC!

    Tack för dina fina ord inne hos mig.

    Hälsa mannen. KRAM!

    SvaraRadera